Gjest Skrevet 3. mars 2008 #1 Del Skrevet 3. mars 2008 Og sliten......... Sorry at jeg dumper dette sånn rett ut her, men er så sliten.... Jeg sover dårlig om natta, vrir meg hele tiden og tåler ikke lyder... Er oppe å tisser hver eneste time, og det veldig mye, tørster hele natta og er sulten annen hver time.... Grunnen til at jeg føler dette er et problem, er fordi jeg har diabetes og må ta sprøyte hver morgen.. Det er ikke enkelt å ikke spise på natta når du er stup trøtt i tillegg... På dagen får jeg ikke sove lenger, fordi jeg er redd for å ikke få sove på kvelden... Går å er i trøttemodus hele dagen og blir sliten av ingen ting, orker ingen ting osv.... Jeg er BARE 16 uker straks... Jeg vet det er mye av dette som følger med når man er gravid, men jeg føler dette litt ekstra på når jeg har diabetes, blir så sliten og lei og TRØTT!!!!!!!!! Når jeg har et bekken som plager meg i tillegg, så ja................ Noen andre med dette problemet? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137036795-jeg-er-s%C3%A5-m%C3%B8kk-lei/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makko med to små gutter Skrevet 4. mars 2008 #2 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg kan melde meg inn i denne klubben ja! Når jeg kommer hjem fra jobb hender det at gubben finner meg i fosterstilling forran ovnen, helt i en annen verden. Orker ingenting lenger, må tvinge meg til å lufte bikkja etc... -Heldigvis har jeg begynt å sove bra på natta igjen nå da (ikke så mange ukene siden jeg ikke gjorde det). Men er jeg noe mer våken og opplagt? Neida.... Har ei venninne som ELSKER å gå gravid, jeg ser bare ikke den store sjarmen.... -Konstant trøtt og kvalm! brekker meg hvis jeg anstrenger meg for mye, må opp å tisse om natta, humørsjuk så det holder, -griner for ingenting, dårlig matlyst etc etc Hadde vært godt fornøyd om unger kom med storken jeg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137036795-jeg-er-s%C3%A5-m%C3%B8kk-lei/#findComment-137048940 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #3 Del Skrevet 5. mars 2008 Det er slitsomt at det skal være sånn..... Men godt du sover godt igjen... Gjør ikke det ennå jeg!!! Humørsyk, tja, kan vel hende hihi....... Og grine for ingenting, ja det kommer det og..... MEN det skal sies for min del, jeg liker å gå gravid, dette føler jeg litt ekstra nå for at jeg merker diabetesen tar overhånd, mat er næring vettu, og når man ikke skal ha det ene og det andre og man har lyst på nettopp det, blir alt så vanskelig.... Jeg er jo sykemeldt nå, og skal til ullevål nå straks og sjekke det som har med blodsukkeret å gjøre og bebyen og sånn, og kommer til å si jeg vil jobbe litt igjen... Det som kan bli et problem NÅ da, er at hvis jeg først holder på med noe da, gir jeg meg ikke føre jeg er ferdig, og blir jeg sulten da, så sliter jeg... Er det mye å gjøre, huff, blir bare stress, men skal klare det.. Også det jæ**** bekkenet da.... Blir et mareritt men! Så formen for tiden er ikke perfekt....... Du får ha masse lykke til med formen din da, håper det blir bedre;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137036795-jeg-er-s%C3%A5-m%C3%B8kk-lei/#findComment-137049458 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå