Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Har begynt å gi prinsen grøt om kvelden og må da ha melk til å blande i den. Har laget litt mme i en flaske og så blandet det i grøten, men synes det var så dillete og ekstra oppvask... joda her e vi lat... Noen som har et tips om hvordan lage det lettest mulig?
Willy Wonka Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Vet ikke om dette er en enkel måte da...men jeg blander først mme i tåteflaska. Så tar jeg av smokken, heller pulver oppi...så over i en grøtskål.
British 06.10.07 og 23.11.09 Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 jeg tar en skål, har i tilmålt mengde vann til grøt , blander i mme og så grøtpulver. enklere kan det vel ikke bli !
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Dette lurte jeg også fælt på da jeg skulle lage grøt første gangen, men jeg gjør det enkelt og bruker drikkeklar nan til grøt, bare varmer den i skålen, så blander jeg med grøtpulver :) slipper noe oppmåling osv...
r r r Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Jeg brukte en tåteflaske til å måle opp og varme opp vannet i mikroen. Helte vannet over i en kopp/skål, tok oppi pulver og rørte ut før jeg blandet i grøtpulveret. (Har alltid brukt kopp/krus til å lage grøt i jeg. Syns det er så lettvindt å holde i når jeg mater og så holder grøten seg varm litt lenger! ) Tåteflasken som det bare har vært vann i trenger jo ikke vaskes, bare settes til tørk.
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 jeg fikk et råd av ei her på dib. jeg blander grøtpulver og mme-pulver sammen i en skål. tilsetter mengden vann. og bruker en gaffel å røre med for å unngå mest mulig klumper:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå