Gå til innhold

Hvordan mikse mme til å ha i grøt på en enkel måte...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å gi prinsen grøt om kvelden og må da ha melk til å blande i den. Har laget litt mme i en flaske og så blandet det i grøten, men synes det var så dillete og ekstra oppvask... joda her e vi lat... Noen som har et tips om hvordan lage det lettest mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om dette er en enkel måte da...men jeg blander først mme i tåteflaska. Så tar jeg av smokken, heller pulver oppi...så over i en grøtskål.

Skrevet

jeg tar en skål, har i tilmålt mengde vann til grøt , blander i mme og så grøtpulver. enklere kan det vel ikke bli !

Skrevet

Dette lurte jeg også fælt på da jeg skulle lage grøt første gangen, men jeg gjør det enkelt og bruker drikkeklar nan til grøt, bare varmer den i skålen, så blander jeg med grøtpulver :):) slipper noe oppmåling osv...

Skrevet

Jeg brukte en tåteflaske til å måle opp og varme opp vannet i mikroen. Helte vannet over i en kopp/skål, tok oppi pulver og rørte ut før jeg blandet i grøtpulveret. (Har alltid brukt kopp/krus til å lage grøt i jeg. Syns det er så lettvindt å holde i når jeg mater og så holder grøten seg varm litt lenger! )

Tåteflasken som det bare har vært vann i trenger jo ikke vaskes, bare settes til tørk.

Skrevet

jeg fikk et råd av ei her på dib.

jeg blander grøtpulver og mme-pulver sammen i en skål. tilsetter mengden vann. og bruker en gaffel å røre med for å unngå mest mulig klumper:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...