nussie Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Likte det ikke! er ikke spesielt begeistret for navnet Alexander og navnet Ymer...tror ikke det gitt...
Synnøve_Solbakken Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Ymer har jeg aldri hørt før, likte det ikke, Alexander liker jeg heller ikke.. Ble dessuten en rar kombo siden begge navna slutter likt.
anaina Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Jeg syns navnet Alexander er litt småharry, spesielt som andrenavn, det blir litt som André (Kim-André, Remi-André, Bjørn-André). Syns også kombinasjonen mellom navnene er litt uharmonisk. men jeg elsker navnet Ymer!!
Troillpia Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Visste ikke at Ymer var et navn.... syns ikke det var fint heller!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Ymer syns jeg var litt merkelig, aldri hørt det før. Men sikkert noe man kan bli vant til ;-) Aleksander synes jeg er fint, både alene og som andrenavn. Men jeg syns ikke helt kombinasjonen var helt perfekt, i og med at begge navnene slutter på -er.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 Ymer er forsåvidt kult, liker norrøne navn. Vær obs på at det i Danmark er navnet på et melkeprodukt. Men kombinasjonen var ikke fin! Navnene kler hverandre ikke. Med et så spesielt navn som Ymer trenger en ikke mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå