"gullet" Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 gutten min har brukt og lagt seg i vugga og så har jeg tatt han m rommet når jeg har lagt meg om kvelden, men i kveld så la jeg han innpå rommet og han sovnet og tok natt der... bra d selvfølgelig, men jeg kjenner jeg savner og ha han innpå stua sammen m oss, rart og se en tom vugge... han er 11 uker i dag.. kunne tenkt meg at han fortsatte og ligge i vugga men er litt redd for at han da ikke vil sovne på rommet når han blir større
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Jenta mi sover i vugga på dagtid, inne på stua, og sover i sengen sin om natta, sånn er det meningen det skal fortsette.. Legger henne ca en time før oss, altså etter "kveldsmaten". Hun er 7 uker... Har ikke planer om at hun skal slutte å bruke den før hun blir for stor. Men at hun skal legge seg i sengen sin når hun legger seg for natta.
"gullet" Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2008 han til meg sover aldri på dagtid, men kan jo forandre seg enda d da, kun en tre dupper ca på rundt 25 min, hjelper ikke og ha han på verandaen heller... så han får ligge og kose seg i vugga litt på dagen da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå