Gå til innhold

magesmerter etter stress

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fortalte idag min mor om spiren i magen min. Jeg fikk verdens verste beskjed tilbake-om at de var skuffet og jeg var ute av familien.

etter jeg fikk den beskjeden har jeg vært skikkeli stresset og har hatt magesmerter. er dette farlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hva i all verden? Hvordan kan hun si sånn? Har dere et dårlig forhold eller? Synes virkelig synd på deg!!!! Har du barnefaren eller en god venninne/kompis du kan snakke med? Skjønner godt at du er stresset og har det kjipt etter en slik beskjed!! Sikkert lurt at du tar det med ro og ikke stresser for mye. Er det sterke smerter du kjenner ville jeg oppsøkt lege. Kanskje du skal fortelle legen din hva du har opplevd med familien. Jeg er i 7 uke selv og har og har hatt menslignende smerter og "stikkinger" i flere uker nå. Detter er helt vanlig har jeg hørt. Håper virkelig du har noen å snakke med nå! Lykke til kjære deg! Klem

Skrevet

takk:) jeg har også kynnere men nå har smertene blitt mageknip. legen trodde det var stress. dårlig forhold ja. gratulere med din lille spire:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...