Gå til innhold

Hva ga dere i 1-årsgave til barnet deres?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi kjøpte en liten stol fra Malurten.no med bilde av Ole Brumm og en hilsen fra oss. Den kommer hun nok til å ha resten av livet :-)

Ellers var gåbil veldig populært, og en kjempestor bamse.

Synter det er rart med dere som ikke gir gaver jeg da. Ja, de får mye gaver av andre - og jeg vet at de ikke skjønner så mye av sin første bursdag. Men det er jo masse praktisk de trenger - av klær og annet utstyr... så hvorfor ikke kjøpe noe av det å gi som en gave ? Syntes det er litt kos at det er en pakke fra mamma og pappa også jeg :-)

Vi skal kjøpe sånn til å henge på veggen hvor man måler høyden på barnet med etter som at det utvikler seg. Også blir det noen klær som han trenger nå i tillegg. (+ at pappan har veldig lyst til å kjøpe en fjernstyrt bil... he,he..)

Annonse

Enig med deg over her.. Er jo litt spesielt da, første bursdagen. Så gave må han få :-) Selv om han ikke skjønner så masse av det, så gjør jo VI det.. Spørs om det kanskje blir en myk pakke fra oss da. Noen klær som han kan ha fremover, + en leke av no slag.. (pappa'n er helt vill når det gjelder leker.. DET skal han få, å DET skal han ha.. Bortskjemt?? YES :-p)

HI

Vi kjøpte trehjulsykkel til sønnen vår, helt genial... den har flere deler som kan tas av etterhvert som ungen vokser.

Den kan brukes fra ungen er 10mnd til ungen vokser ut av den.

Den har en bøyle som kan tas av, seler, og en sånn stang som foreldrene styrer sykkelen med.

Vi kjøpte også sånn parkeringshus med biler

han hadde absolutt alt han trengte. alt av klær i flere str oppover, alt av utstyr, masse små leker, endel store leker... vi kom rett og slett ikke på noen ting. så vi tenkte at de siste lekene vi hadde kjøpt (store leker) liksom var "gava" da. men på kvelden angra jg, og løp ned på senteret. kjøpte en ole-brum bamse som forteller historier og synger mange sanger mens den danser litt og beveger seg. siden sønnen min elsker å danse. så han fikk en liten ting ihvertfall;)

Vi kjøpte en stor bamse og en badeleke da jenta vår ble ett år sist sommer.

Vi har ikke så stor familie, så hos oss ble det ikke så mange presanger som jeg får inntrykk av at flere andre får. Høres ut som om mange har har en vanvittig overflod av leker hjemme. Vi har ikke dårlig råd, tvert imot, men vi kjøper da ikke leker i ett sett til jenta vår. De små barna trenger ikke å ha alt som finnes av leker på rommet sitt.

Annonse

Hun fikk nytt bilsete.. det var på tide å bytte ut, så da fikk hun det! Ble sikkert kjempe glad!! men ikke så mye å leke med.

Snuppa mi fikk også regntøy, gummistøvler, utesko, og andre praktiske ting fra nærmeste familie. Leker og klær blir det nok av hele tiden ellers...

Tenker litt motsatt av deg, jeg Lisemor. Leker kjøper vi ikke i ett sett, men klær og praktiske ting må vi jo kjøpe når vi trenger det.

Så vi ønsket oss en del praktiske ting til ettårsdagen, men mest leker som vi ikke ville ha kjøpt selv. Har ikke dårlig råd, men vi går ikke og kjøper nye leker hver måned.

Veslesnuppen fyller 1 år i morgen!! Hipp hipp hurra!!

Vi kjøpte et nytt sett klær, caps, myke skinntøfler og siklesmekker (sånne tøffe halstørklær). Han begynner i barnehagen om en liten uke, så da kan arve-tøyet bli med dit og det litt penere bli hjemme. ;-)

Vi ønsket oss et ekstra sett regntøy fra besteforledrene, og håper på flere klær..

Vi har jente. I tillegg tilk lær og leker, som hun uansett ville ha fått, skal vi kjøpe en diament til henne hvert år, og infatte dem i en flott ring når hun blir konfirmant eller til 15-årsdagen, om hun ikke konfirmerer seg..

vi skal kjøpe trehjulssykkel. hun går selv nå (11 mnd) så gå vogna er ikke like populær enda. men ellers har hun jo alt hun trenger så egentlig unødvendig. får jo så masse fra alle andre men men. denne sykkelen skal jo kjøpes en gang uansett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...