Gå til innhold

Emmaljunga Duo Edge sportsdelen, når?

Anbefalte innlegg

Tullemor på 8 måneder vil gjerne opp og titte når vi går tur. Ryggen i bag-delen på vogna kan settes opp, men hun kommer jo ikke helt opp og dessuten er det ikke noe støtte for hodet der. Så derfor tenkte vi at nå var det på tide med sportsdelen. Men selen sitter jo så høyt (skulder-festet) at hun sklir under på siden! Hun er nok litt liten for alderen, men stor nok til å kunne sitte en del når vi triller. Dette var nedtur. Trodde den vogna skulle være bra! Er det noen som opplever det samme? Når tar dere i bruk sportsdelen?

Fortsetter under...

de fleste begynner med sittel ved 6mnd alder.

jeg begynte når han var 9mnd siden min er ganske liten og hadde plass i bagen. men nå hadde ikke vi samme vogn som deg...

skjønner hva du mener. hvis du ikke vil kjøpe ny vogn som barnet sitter bedre i, så kan du legge et lite teppe e.l. under knærene. det holder litt på plass. det blir ihvertfall litt lettere å sitte :)

Jeg har samme vogn som deg og mine barn har begynt å bruke sportsdelen når de var 6 mnd. DEn selen er det eneste jeg ikke har vært fornøyd med, men det jeg gjorde var å kjøpe en løs sele på cubus til rundt 50-60 kr. Den var bare å feste på sidene av vogna- og også mye bedre for baby'n. Blir sittende fast i vogna- men likevel litt mer bevegelsesfrihet.. DE selene som er i vogna har jeg bare puttet innunder trekket på sportsdelen så de synes ikke.

Ellers er det jo en knallvogn- vår er brukt daglig siden 2004 uten at den ser brukt ut i det hele tatt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...