Gå til innhold

Noen som vil veie seg sammen med meg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan gjøre det =) Har veiedag på onsdager så =)

Går du på noen kur eller noe? Jeg går på reductil, men har vært syk den siste uken, så blitt dårlig med trening og sunn mat =( Så forventer heller oppgang enn nedgang i vekt denne uken ja..

Annonse

Har ikke så veldig mange, men nok hehe. Skulle ned 10, så nå har jeg litt over 7 igjen... Er ikke så veldig overvektig, er nå 162 cm og 67.3 kg, tenker meg ned på 60. Skal gifte meg til sommeren, så vil se litt bedre ut. Magen som er problemområdet mitt da :(

i dag viste vekta 91.2 kg!

Er 1,3kg vekttap den siste uka det:)

Hadde jo ikke regnet med like mye vekttap denne uka som forrige, da det går fortere i starten, i tillegg til at jeg har spist litt mer, og småspist litt mer.. men nå satser jeg på å hente meg inn igjen og fortsette på den "smale sti", selv om vi skal til svigers og ha kaker i helga...

Annonse

heihei...kan jeg slenge meg med???.....har liksom....hehe....starta på de siste 10 kg et utall ganger.....så kanskje det går bedre når jeg snakker med noen....skal følge en hard diett iallefall 13 dager.....sånn kjapp proteinkur......startet i morra...altså 22.3.....og er trofast i minst 13 dager.....

klem....håpefull slanker....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...