Gå til innhold

Noen som vil veie seg sammen med meg?


Håperpåønskebaby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan gjøre det =) Har veiedag på onsdager så =)

 

Går du på noen kur eller noe? Jeg går på reductil, men har vært syk den siste uken, så blitt dårlig med trening og sunn mat =( Så forventer heller oppgang enn nedgang i vekt denne uken ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det veiedag!!!

 

Har ikke gått ned noe, som forventet egentlig. Har vært småsyk, spist feil og ikke trent den siste uka. Så min egen feil...

 

Enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi! Så flink du har vært!!!!!! Har gått ned 2,8 kg på en mnd jeg .... buhu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk:)

Er gøy når det gir resultater, gjelder bare å ikke "feire" og slappe av for mye...

 

Kan jeg spør hvor mange kilo du vil ha bort?

 

Jeg har ca 30, men setter meg små mål som feks 90, 85 osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så veldig mange, men nok hehe. Skulle ned 10, så nå har jeg litt over 7 igjen... Er ikke så veldig overvektig, er nå 162 cm og 67.3 kg, tenker meg ned på 60. Skal gifte meg til sommeren, så vil se litt bedre ut. Magen som er problemområdet mitt da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte på 94,7kg og vil aller helst ned på 65, men først og fremst vil jeg ned på åttitallet igjen:)

 

Har også stor mage, men håper den forsvinner etter hvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente 19.

 

Hei. Jeg har veiedager på mandager, men ser vi er ganske så likt. Skal ned 30 ca jeg også og i dag nådde jeg mitt første delmål.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag viste vekta 91.2 kg!

Er 1,3kg vekttap den siste uka det:)

Hadde jo ikke regnet med like mye vekttap denne uka som forrige, da det går fortere i starten, i tillegg til at jeg har spist litt mer, og småspist litt mer.. men nå satser jeg på å hente meg inn igjen og fortsette på den "smale sti", selv om vi skal til svigers og ha kaker i helga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert da!!! Får så mye mer motivasjon når man går ned også :) Glemte så klart å veie meg i dag tidlig jeg da. Går på vekten i morgentidlig i stede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også bli med!! :) Starter på 84 kg i dag, har planer om å ned til 65 kg til sommeren!! Det kan bli hardt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

september-baby

 

Hva slags "kur" bruker du?

Bare bedre kosthold eller noe annet spesielt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, glemte å legge inn jeg.. Ikke ned et eneste gram fortsatt 67.3 kg. Venter spendt på rockeringen min nå da, for å se om den hjelper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bortreist nå for påsken, så fikk ikke veid meg i går, og regner med å vente til neste onsdag... Men regner desverre heller meg oppgang isteden for nedgang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her også, derfor dropper jeg å veie meg hehe... Får ta det igjen siden ;) Man må kose seg litt også =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei...kan jeg slenge meg med???.....har liksom....hehe....starta på de siste 10 kg et utall ganger.....så kanskje det går bedre når jeg snakker med noen....skal følge en hard diett iallefall 13 dager.....sånn kjapp proteinkur......startet i morra...altså 22.3.....og er trofast i minst 13 dager.....

 

klem....håpefull slanker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...