Snuppisa Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Vi skal kjøpe regntøy til datteren vår på 16 mnd gammel, og har tenkt til å kjøpe Reflex regntøy. Spørsmålet er da, bør vi velge hel dress eller todelt? Den todelte er med for, det er ikke den todelte. Ser for meg at det er mindre klumpete med en hel dress, men den todelte dressen holder vel lenger ettersom man kan justere stroppene på den. Er det noen som har noen erfaringer å dele? Foreløpig bruker hun Reimatec vinterdressen sin, den er jo også vanntett, men til våren må hun vel uansett ha regntøy.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Den gangen jeg jobbet i barnehage synes jeg det var best med todelt. Ofte blir det jo sol etter regn, og med fleecegenser og "gummibukse" blir det ikke like tett som hvis de må ha på seg hel dress uansett om det er sol, men fortsatt vått på bakken. Skjønner??
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Syns det er greit med todelt. Nå på våren så kan man ta av jakken når sola begynner å varme samtidig som knotten kan sitte med regnbuksa på i søla.
It's all about me Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Todelt uten tvil. Det er så greit å bare bruke underdelen når det er vått ute men ikke regn. Da er det jo bare bein og bak som trenger beskyttelse.
nickoline og supermann Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 todelt. greit å kunne bruke kun regnjakka også
MammaLinda Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Jeg vil si 2 delt....men får gud skyld lov ikke kjøp foret regntøy... Det vil du angre deg ihjel på... Blir det sikkelig vått, eller når du skal vakse regntøyet å foret ikke kan tas ut, tørker det utrloooooooolig seint....! Vet om en som hadde en hel regndress med flece for i som ikke kunne tas ut, det tok en halv evighet før det ble tørt. Kjøp heller et regntøy uten for å kle heller unger etter været under rengtøyet... Bare et tips
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 To delt.. Da kan du og bruke dem hver for seg om det er behov.. Av og til trenger de bare jakken fordi man feks bare skal uti bilen, andre ganger bare buksen fordi det feks. er vått på bakken. Og i tillegg føler jeg at de hele dressene fort blir klamme og puster ikke så godt som todelt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå