guttimai:) Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Noen som kan foreslå en grei kommode vi kan bruke til å stelle barnet oppå?
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Malm (ikea) med fire skuffer passer fint til stell.
lille oscar + bebis Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Malm ikea med fire skuffer ble altfor høyt for oss!! Da valgte vi å kjøpe 3 skuffer, så har vi kjøpt ben som vi monterer under, effektiv heter det. Sokkel, ligner det på.. Da blir den akkurat mellom 3 og 4 skuffer:) Har ikke prøvd det ut enda, men virka bra i butikken!
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Denne kommoden har vi også en billig å stilig alternativ. så kan man bruke denne når ungen blir større. Kjøpt matte og balje der og.
lille oscar + bebis Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Lilo_og_Madelen: har dere 3 eller 4 skuffer? Litt spent på om løsningen vår fungerer ser du..
partyoffive Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 Har også tenkt på en 4 skufer's Malm kommode til stellekommode. men det vi var litt redd for var at den ikke tåler vann hvis man skal ha den på badet. Vi har en 3 0g 5 åring som liker og ta bad sammen og det er stadig vått på baderomsgulvet når de er ferdige (dette er ikke til og unngå har jeg innsett...) Malm kommoden går jo helt ned til gulvet. Men veldig romslig, billig og ikke minst stiligere alternativ enn de fleste stellekommoder ala Babyshop, Barnas Hus o.l. De er dyre og ikke så stilige, + kan ikke like lett passe inn på rommet senere. Noen som har råd/erfaring her? Dårlig ide m/Malm på badet pga. vann/fukt???????
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #10 Skrevet 5. mars 2008 Dytt, dytt - Malm på badet, tåler den det?
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 5. mars 2008 #11 Skrevet 5. mars 2008 Vi har 3 skuffer.. passer perfekt til meg. Regner også med at det blir lite stelling på kommoden. Er bare 164 jeg da:) men perfekt størrelse for meg:)
endelig nr2 Skrevet 5. mars 2008 #12 Skrevet 5. mars 2008 Vi kjøpte Hemnes, da denne ikke går helt ned til gulvet, annet enn bena selvfølgelig. Også er den i treverk og ikke foliert som malm er, det er ikke noe særlig på badet tror jeg. Men Hemnes er ganske stor(110cm, praktisk synes jeg), og litt høy, men det går nok bra!
Bianca83 Skrevet 5. mars 2008 #13 Skrevet 5. mars 2008 Vi har kjøpt Roma stellekommode fra barnevognhuset Rudo. Kan sees på nettsidene deres. Er veldig fornøyd og den kan stå på badet, og gjøres om til kommode når steletiden i "høyden" er ferdig :-) Anbefales.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #14 Skrevet 5. mars 2008 Flere som har erfaring med Malm kommode fra Ikea på badet som stellekommode. Tåler den og bli litt våt?
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #15 Skrevet 5. mars 2008 Vet om et vennepar som har foliert ikea kommode på badet. Deres ser i allefall helt OK ut. Hva med å ordne noen små ben (ikea har jo alt sånnt) slik at den ikke står helt på bakken, i tilfelle "oversvømmelse"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå