tonnil Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Hei Var inne på august sine sider, og der er de kjempe uenige om det er trygt å bruke selvbruningskrem under graviditeten eller ikke... Noen her som vet? Jeg har akkurat fått mannen min til å kjøpe det til meg på taxfree for jeg føler meg så ufattelig bleik og trist i fargen... Tenkte forøvrig mest på krem til ansiktet, men er det noen forskjell? Noen som vet om det er farlig? I tilfelle hvordan farlig? Hva kan skje? Jeg vil bli litt brun i mars måned =)
Mamma-mei 240408 Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Har aldri hørt at det skal være farlig. Selv brukte jeg det i julen og jeg er fortsatt veldig gravid og alt bra med babyen i magen ;0))
♥gullegull08♥ Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Hei! Har aldri hørt at det skal være farlig i det heletatt.. Da hadde det vært advarsel på dem!! Hilsen Hudpleier
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Jeg mener det der er overdrevet. At man ikke skal bruke selvbruningskrem og ikke farge håret osv når man er gravid. Jeg har selv brukt selvbruningskrem i fjeset mange ganger under graviditeten og har farget håret to ganger. Man skal ikke bli helt hysterisk, jeg spiser stort sett sundt og prøver å bevege meg så mye som mulig. Tror det er vel så viktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå