*lille blomst* Skrevet 3. mars 2008 #1 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg er i uke 20 (19+4) nå og har i dag endelig vært på UL! Det var så sinnsykt godt å få vite at alt var bra med den lille i magen! jeg har ventet lenge på spark/tegn på liv og fikk ikke høre hjertelyd sist jeg var hos legen heller, men i dag så vi småen! Det var fult liv inne i magen, skikkelig aktiv, sparket, dyttet, rullet rundt... snudde seg flere ganger mens vi så på. Alt var bra og JM tror det er en jente, men vi har hatt følelsen av gutt hele tiden og kommer til å vente i spenning på endelig resultat! hehe Kjenner lite konkret enda, vet jo ikke hva jeg skal kjenne... og så tydelig på ul at morkaka lå oppover mot magen, så den har fungert som en sparkepute for småen. Det gjør det jo vanskelig å kjenne noe enda. Ellers var alt bare morro, termindato står på stedet hvil- ikke noe tvil der og navnebok ble kjøpt i dag. Nå er samboer også klar til å tenke, enda vi må finne på både gutte- og jentenavn foreløbig. Var viktig for samb. å vite at alt var bra, så han koste seg på UL han også nå gleder vi oss til de kommende ukene, med flere lyder og spark enn tidligere! Lite solstreif fra Telemark dette her:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137034885-endelig-opplevd-ul/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå