Gå til innhold

9 mnd og våkner ca. 0530 hver morgen...hva gjør jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Min gutt på 9 mnd har det med å våkne tidlig hver dag. Han får grøt kl. 18 og pupp etter dette, og så legger han seg. Legging er en drøm.

Når han våkner tidlig pleier jeg å gi pupp, og da sover han ca. 1 time til, men er det ikke på tide at han ikke skal ha pupp i 05-06 tiden nå? Jeg ønsker at han skal sove til kl. 0630 minimum, så idag har vi tenkt å bære storebror inn til oss, og så tåle litt skriking fra minstemann. Noen som har noen erfaringer eller råd og tips????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette svaret er sannsynligvis ikke det du vil ha, men...:

Vi har to gutter, eldste er snart 2, 5, yngste er 9 mnd. De har begge to våknet mellom 5 og 6 omtrent siden de ble født. Vi har prøvd det meste, men ikke mye som hjelper...

Vi kan klare å få eldstemann til å sove lengre hvis han får lov til å sove sammen med meg, men yngste vil ikke "høre snakk" om at han skal ligge lengre.

Noen beibier/ små barn er rett og slett bare ekstreme a-mennesker i noen år. (Tror jeg.)

Skrevet

Du tuller.. Men jeg tenker at når han får pupp så sover han en time til.. og det er vel det at jeg vil avvenne denne puppen også... Jeg har forresten også en sønn på 2,5. Deler dine rom??? Det gjør våre, og det er jo deilig og ha de på samme sted, men det kan være en utfordring når man skal avvenne og prøve å få yngste til å sove lenger. Ja ja.. godt å høre at andre er i samme situasjon..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...