charlie79 Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Hei, har aldri skrevet her før, lurer på om det er noen med samme erfaring. Kan bli litt langt dette.... Vi har vært gjennom første runde med IVF, 22 februar fikk vi hcg på 84. De ville gjerne at det skulle vært høyere så vi fikk beskjed om å se det ann.... Måtte gi beskjed om mensen kom. Ingenting har skjedd. Torsdagen etter ny prøve, denne viser 111 så vi får beskjed om at noe er ikke som det skal være, de lurer på om det er en graviditet utenfor livmoren. Gren meg til en ultralyd dagen etter. Ingenting å se, noen plasser. Jeg fikk beskjed om å forberede meg på en spontanabort eller i verste fall om ikkke mensen kom kan det være noe utenfor livmoren. Skal nå inn på onsdag for ny blodprøve og ultralyd evt om noe har vokst som de kan se... Jeg har ikke hatt smerter ant en stikkninger i høyre side ene natten, ingen tegn til blødning i noen former for farge... 4 positive graviditetstester...Mensmurringer under rugeperioden, fremdeles større og vonde pupper.. Sitter tilbake og er ganske lei oss og oppgitt. Hadde forberedt oss på enten et ja eller et nei... Noen som har vært borti noe lignende???
ikø29 Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Hei... Jeg har ikke vært borti noe lignende. Det høres utrolig vanskelig å være dere!! Som du sier; en forventer å enten få ja eller nei på om en er gravid... Håper du får svar på det lurer på....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå