Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Dere som gir vann på nettene,hvordan gjör dere det ? Tar dere dem opp av sengen som om dere skulle amme eller gir dere dem liggende i sengen dems? Hvor mye vann pleier de da å drikke? Er det noen som har hatt gode erfaringer med og gjöre dette for og avenne på natten? Kanskje noen andre gode råd også,som noen vil dele med meg:)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 jeg gir vann med flaske, løfter henne ikke opp, men lar hun ligge! men da er har hun som regel gulpet og svelget litt av det, så når hun får vann sovner hun ganske raskt igjen! men hender hun våkner og er sulten fordi om hun får vann asså...
MiPE Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 HS sa til meg at det ikke er så lurt med vann.. må jo da avvenne det også...
Snupi27 Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 jeg har valgt å ikke gi vann på nettene.. en venninne fortalte at hun hadde snakket med hs om dette og hs sa at barnet blir vant til å få vann om natten og når vi har klart å få lirket av melken om natten så våkner barnet heller for å få vann så vi må enda engang ha avvenning.. =)
ifie Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Vi gir vann om natten hvis han ikke roer seg bare ved at vi stryker litt på han. Han får av flaske og vi tar han ikke opp. Jeg legger flaska litt på siden, sånn at han må snu hodet til siden for å drikke. Han svelger ikke så mye luft når han ligger sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå