tuppelupp Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Synes å huske at vi lå ganske likt i løypa. jeg var på Ul på fredag. Da så de ni fine eggposer, så det er uttak i morgen. Er så glad tiden er her nå, men er litt spent og gruer meg litt til i morgen. Men dette skal gå bra!! Hvordan er det med deg?
Olianna Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Hei Tuppelupp! Så koselig å høre fra deg! Jeg var til egguttak i dag. Fikk ut 16 egg, og er fornøyd med det! :0) De er så greie og flinke i Porsgrunn så egguttak er ikke noe å grue seg for. Nå i ettermiddag/ kveld har jeg hatt litt smerter, men har tatt noen Paracet så det går bra. Fikk sykemelding av sykehuset mandag-onsdag. Har fått time hos fastlegen min imorgen og skal hører om muligheten for å få sykemelding ut uken. Føler jeg trenger å roen helt ned er så mye stress på jobben for tiden, så de får klare seg uten meg. Vi krysser fingrene for at dette går bra! Lykke til i morgen, klem godt i hånda til kjærsten så går det så fint! Klem!
Olianna Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Hei Tuppelupp! Hvordan gikk egguttaket ditt i dag? Jeg forbereder meg til innsetting i morgen. Ringte Porsgrunn i dag og 11 egg er befruktet med ivf, mens tre er befruktet med icsi. Blir spennende å se hva de velger. Har ellers vært til akupunktur i dag, og føler meg "eggeklar" for i morgen! Hold meg oppdatert da! KLem!
tuppelupp Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2008 hei Olianna! det gikk kjempefint! Fikk 15 egg. Vi skal ha icsi pga dårlig sæd. Er så spent på å ringe i morgen. Uttaket var jo ikke noe ille. Var så fornøyd etter vival jeg hehe. Lurte på når de skulle begynne å vaske, men da var de ferdige med det allerede. På den ene siden var det litt vondt men da var vi nesten ferdig. For noen kjempe søte mennesker som jobber der!! Er så glad jeg søkte med dit. var hjemme i to tiden. Sov til klokken syv. Kunn opp og tok mer paracet. litt vondt er det jo men slett ikke verst. Så spennende med både ivf og icsi! Du får fortelle meg i morgen hvordan det gikk! Masse lykke til! Prates! Tuppelupp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå