Gå til innhold

er 3 min med skrik ok ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og BF blir bare ikke enig! han mener vi gjør oss selv en bjørnetjeneste om han lærer seg at vi kommer løpende med en gang... så han fikk prøve seg i kveld, jeg klarte ikke høre på, så måtte gå ut en tur, men etter to ganger tre minutter, så ble det jammen stille.. har jo hørt så mye forskjellig om disse skrikeoppleggene, vil gjerne høre deres meninger... han er 3,5 mnd gammel... og når han først sovner, er han en engel dag og natt, er oppe noen turer med smukk og mat ja, men han sovner tvert vi er ferdige med måltid osv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrik er så mye, så kommer helt an på hvordan? Skrik, nei, sår gråt, nei, men hvis man hører at det bare er sutring/trøtt gråt så synes jeg det er ok.

Men du kjenner jo babyen din og hører jo hva slags gråt det er og må nesten kjenne utifra det hva som er riktig.

Men noen skrikemetode er altfor tidlig.

Skrevet

legen min sa de sku max skrike 10 min sammenhengende, så 3 min er nok okey...

så lenge det ikke er fordi barnet har vondt, men bare er trett, sinna, misfornøyd fordi mor og far ikke tar h*n opp!!

mi har ligget i 5 min (synes 10 er LENGE) før jeg har gått inn hysjet litt og gitt tutt, to tre ganger frem og tilbake så sovner hun, hun er 4 måneder!!

Skrevet

Må dere jo selv høre i fht hvordan type "skrik" det er snakk om. Jeg følte at mini ikke var klar for noe slik, og at jeg heller ikke følge meg trygg nok på å kjenne de ulike uttrykksmåtene hans godt nok før han var 6mnd. Da kjørte jeg 3 min opplegg hvor jeg gikk inn 3 hvert min å gav ham smokken. Ikke snakke med ham ikke ta ham opp osv. I løpet av en helg var ham nattavvent og sovnet av seg selv om jeg la ham våken i sengen. Første natten var styrete og når han begynte å skrike seg bort tok jeg ham rolig opp opp og holdt ham intill meg til han roet seg. Da la jeg ham ned igjen og gikk ut. Andre kveld/natt gikk veldig bra. Måtte løfte ham opp en gang, men ellers holdt det at jeg kom inn i rommet, og fant smokken for ham. tror ikke de tar noe skade av en slik "kur", men mener det ikke er nødvendig eller rett før 6mnd alder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...