Ezmeralda Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Noen som vet hvor man kan bestille stoffer og tekstiler på nett?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Bl.a. stoff og stil Ellers er det en haug med linker til både norske og utenlandske på www.sykroken.no
Ezmeralda Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2008 Tusen takk! Tror ikke man får bestille stoffer på nett fra Stoff og Stil, kun mønster og sytilbehør... Men har logget meg inn hos Sykroken nå. :-) Takk for tipset.
Mamsen&2Gull Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har bestilt to ganger hos stoff og stil, fra nettet. Å da bestilte jeg stoff:)
Ezmeralda Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2008 Så bra! Skal ta en nærmere titt på nettsiden, da. :-) Har en tendens til å bare "sveipe" fort innom sider... Går fort glipp av ting da. :-)
Ezmeralda Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2008 Nå fant jeg det! ;-) Tenkte ikke på at det kunne ligge under "mote" :-) Lette etter "stoff", jeg! Tusen takk! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå