Gå til innhold

Iiiiiiik!! sopp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått sopp infeksjon i underlivet.... skikkelig æsj......

hva gjør det når man prøver å bli gravid?? er det negativt?? kan det hindre noe??.

leste på canasten pakken at det kunne brukes når man var gravid, men skulle ikke bruke den pinnen, til å føre inn tabletten med..

huff må no uansett bare håpe det går fort vekk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ingen far eå bruke det om man er gravid. Når man går gravid er det veldig lett for å få sopp, da bruke rman alltid canesten. Kjøp påde pillen og salven, elelrs er det ikke sikkert du blir kvitt det.

Skrevet

ja jeg har kjøpt sånn kombinasjonspakning.. så jeg skal bruke begge deler. hadde det for 5-6 år siden og da ble jeg fort kvitt det med dette.. og jeg er ikke gravid no, men kan det hindre meg i å bli det??. f.eks. kan de vere at det er så ugunstig forhold at ett egg ikke vil kunne feste seg?? eller er dette bare utenfor livmorhalsen??

Skrevet

Tror ikke det ar noe å si! den pillen smelter jo før den kommer så langt opp ... men er du usikker kan du jo ta å ringe legen din eller apoteket å spørre!

Huffa meg jeg håper du blir kvitt det snart!

Skrevet

Jeg er verdensmester i underlivssopp, er masse plaget.

Jeg snakket i går med en gynekolog som sa at sopp ikke skal ha noe å si for fruktbarhet og heller ikke skal gi økt SA. Ble litt lettet.....men det er jo like ubehagelig. Pass på å sove uten truse, bare bruke bomullstruser (ikke de sexye, dessverre), jeg bruker til og med bare parfymefritt vaskepulver..... Bruk bare finger når du skal sette inn "tabletten".

God bedring, du er sikkert mye bedre allerede!

Skrevet

det var godt og høre... ja jeg er omtrent bra igjen no... og håper jeg ikke får det igjen på leeeeeeenge.. stakkars deg som har det ofte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...