Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 jeg har kanskje fått hjernerystelse etter ett uhell på trening idag og har fått beskjed om å ta det med ro, og her sitter jeg da alene med litla, kvalm og hodeverk og ganske trøtt, mens sambo er å fikser båten sin er det akseptabelt eller ikke? er livredd jeg skal kaste opp eller sovne før litla er sovnet.. hun holder på med kveldsmaten nå, så hun legger seg jo snart.. men hun er ganske hyper for tiden..
Gjest NydeIig Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Kan du ikke ringe han å forklare at du ikke er bra, og spørre om han ikke kan komme hjem? Sånn for sikkerhetsskyld?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 huff, egentlig ikkje... men jeg føler for tiden at jeg ikke har så mye å si.. huff..livet er ikke lett for tiden HI
trompetisten Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Kanskje du da bør være litt klarere i talen din? Menn skjønner ikke dette med hint, går rundt grøten, dette-burde-du-skjønne-selv opplegg. Si klart i fra, at du er dårlig, og trenger han hjemme et par timer!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Føler at du ikke har så mye å si? Hva slags mann er du sammen med? Det er IKKE slik det skal være i et forhold. Så NEI, dette er ikke greit. Men si rett ut hvordan det er, ikke noe vag hinting. Si at du er dårlig, at du trenger han, at du kan ikke ta deg av barnet på forsvarlig måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå