Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Har sett at du er ganske aktiv her inne, og lurer på om du er gravid? Mente jeg leste det inne på profilen din, i så fall masse lykke til med baby;-)
Cybele Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 så koselig av deg anonym:) vannmann31 virker veldig bra, det har jeg også bitt meg merke i
Vannmann35 Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Heisann:-) Er desverre ikke gravid enda - profilen min er kanskje litt misvisende... Venter på å bli gravid, noe som ser ut til å kunne ta tid, og skal gifte meg nå snart. Er derfor både engasjert i navnedebatten, fordi jeg ikke klarer å la være å tenke på hva den lille kan hete... samt bryllupsdebatten.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Syntes Vannmann kommer med mye kostruktivt,selvom hun har dårlig smak i forhold til navn...hehe-neida bare at vi har så forskjellig smak. Men det er så irriterende at hun alltid skal komme med disse statistikkene fra ssb....
Vannmann35 Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Takk for det du - bare vær glad jeg sparer dere for arbidet ;-) Hvilke navn liker jeg da?
Vannmann35 Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Jøss - nå ble jeg imponert :-) Fineste navna det, men spørs om det blir de da - er vel heller tvilsomt. Men det er jo lov å ønske seg...
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 Har bitt meg litt merke i navna du liker, fordi vi ser ut til å ha ganske lik navnesmak. Synes både Cecilia, Elisabeth, Gustav og Haakon er nydelige navn!
Vannmann35 Skrevet 4. mars 2008 #9 Skrevet 4. mars 2008 Takk - hyggelig å høre :-) Tenkte jeg skulle få slakt nå... Blir spennende å se hva man ender opp med til slutt, man skal jo være to om det også :-)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #10 Skrevet 4. mars 2008 Hm... Dette var vel en rar ting å diskutere? Vi har alle hver vår smak når det kommer til navn, og bra er jo det :-) Så jeg synes det blir latterlig å si at Vannmann31 liker sånne og sånne navn, eller har rar navnesmak osv, eller hva det nå var du sa, anonym.. Jeg liker også sånne og sånne navn, og det gjør vel alle? :-) Vannmann31: Lykke til med bryllupet, og med å bli gravid! :-)
Helena73 Skrevet 5. mars 2008 #13 Skrevet 5. mars 2008 Du liker også Susanna:-) Lykke til med graviditet og bryllup!
Vannmann35 Skrevet 5. mars 2008 #14 Skrevet 5. mars 2008 Det stemmer - også liker jeg Helena :-) Men har allerede tre venninner som har tatt Helene desverre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå