Gå til innhold

i dag kom zappen min..den er bare så kuuul..=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hihi.. morro med en slik vogn.. så ut som lillemann trivdes i den også..=) så der gjorde jeg et godt kjøp..=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte også zappen fra Lillemille.

For en møkkabutikk, fikk ordrebekreftelse og alt men etterpå sa de at de var utsolgt.

Skrevet

Rolig nå da.. Det har nok hagla inn mailer med bestillinger, og da er det slett ikke alle som rekker oppdatere siden i tide... Opplevde det samme når jeg trodde jeg hadde kjøpt meg Reima Tec-dress på en eller anna butikk på nett, og fikk mail dagen derpå at der var ingen igjen i størrelsen jeg bestilte.. :( Megaskuffa, men sånn er det vel. Var heldig og fikk meg zapp fra Lille Mille, og kan ikke annet enn å skryte av servicen, hyggelig dame! Så er ikke enig i møkkabutikkutrykket. Sånn er det vel bare med de som ikke har råd til de aller mest avanserte nettsidene..

Skrevet

Jeg er litt enig i at det nettbutikken hennes ikke er helt 100% god. Jeg og fikk avslag etter å ha trodd at Zappen var på vei.

UTROLIG skuffende. Jeg kommer nok neppe til å anbefale denne siden eller kjøpe noe hos lillemille igjen.

Sånn er det bare!

Skrevet

SUKK! En stor smule misunnelig her ja :o) Har hatt kjempe lyst på den vogna lenge nå :o)

Skrevet

er framhjulet ekstrautstyr el???

kjempe irritert her nå,pakka opp vogna nå,men vanskelig å få prøvd den med kun 2 hjul....

Skrevet

hæ?? var det ikke med fronthjulet? hmm..tror du må kontakte lille mille jeg..

Skrevet

sendte mail til henne, fikk jo svar med en gang:)

hun skulle sjekke lagret om det kunne ha falt ut,så skulle hun sende meg ett nytt... håper det kommer fort,har så lyst til å prøve min jeg også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...