Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I ukene før oppstart med nesespray, er det viktig å ikke ha ubeskyttet sex da? Sånn i tilfelle man plutselig skulle bli gravid på egenhånd?

Hvor lenge etter oppstart med spray, kommer blødningen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi prøvde ikke å ha sex rundt eggløsning før jeg startet med spray, men ingen fra klinikken hadde gitt noe beskjed om det. Det hadde sikkert ikke vært den største sjansen for at det skulle klaffe (siden man starter på ivf), men tenkte det var greit å være sikker jeg!:)

Blødning skal du egentlig få som vanlig!

Skrevet

Hei Turbo!

Har ikke svar på spm ditt, men jeg lurer på om du har ringt til sykepleierne? .. bestemt deg for hva du skal gjøre?

Skrevet

Ja, har snakket med RIksen idag og skal starte nesespray 22.mars. Og uttak/innsett i uke 17 (hvis alt går etter planen) :)

Skrevet

åååå så spennende!!! her går det unna i svingene får en si!!! =) Det er jo ikke lenge til....

Hadde du insem med medisiner? Må en ha en "hvileperiode" før en begynner med ivf da?

Skrevet

Jeg fikk blødningen på dag 12 etter oppstart på spray. Spottet i nesten en uke før den kom skikkelig i gang. Og den kom fire-fem dager etter at jeg egentlig skulle ha mens.

Skrevet

Det er når du begynner på sprøyter at dere ikke skal ha sex;-)

Og ikke etter uttak heller....

Skrevet

Men det står jo i felleskatalogen at man nesesprayen ikke skal brukes ved graviditet. Så da bør man vel være forsiktig i uka før oppstart med nesespray også?

Nå har jeg jo uansett ikke stor tro på at det skal klaffe AKKURAT denne måneden likevel når det ikke har klaffet det 20 andre månedene vi har prøvd, men hadde nok ikke tilgitt meg selv derom det tilfeldigvis hadde klaffet og babyen hadde blitt skadet... kommet ut med tre hoder eller noe :) hehe

Skrevet

På st olavs får vi beskjed om å ta en test før oppstart med spay for å sjekke om man er gravid før man setter igang.

Skrevet

Du får beskjed om det før du starter og det står på "det gule arket" som de snakker så mye om...

Skrevet

Hehe...da gleder jeg meg til å lese det beryktede "gule arket" :)

Skrevet

Det gule arket? Fikk jo ett gult ark som vi skulle signere og levere inn som var "kontrakten" på at vi skal begynne med IVF. Det sto ikke noe om sex der? Kommer det flere gule? Trodde man måtte teste før SPRØYTENE og ikke SPRAYEN? Man kan jo ikke teste på dag 20 i syklusen!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...