Gå til innhold

Da blir det treff på jekta mandag 10. mars

Anbefalte innlegg

Da har vi bestemt å prøve å treffes på jekta øst neste mandag.

Det blir som vanlig kl 12, oppmøtested Le Café på jekta øst.

Håper det passer for flest mulig. Er det vanskelig å komme seg dit, går det jo ann prøve si fra så kanskje noen med bil kan plukke andre opp.

Selv har jeg bil og er ikke noe problem å plukke opp noen et annet sted så vi kan dra sammen.

Fortsetter under...

Det var et forslag som kom opp i dag på treff, og det var spørsmål om det passet for de som var der for en gangs skyld å treffes på jekta. Regner med at det kommer til å bli flere treff i sentrum også. Vi bor jo forskjellige steder, så det er vel lettere for noen å komme seg til jekta enn til sentrum :) For min del er det akkurat det samme, bussene går begge steder rett nedfor her uansett :)

Kveldstreffet denne uka er satt opp på Gründer, så håper du har mulighet til å komme da :)

Gjest junemor85

tror ikke jeg kommer denne mandagen.

jeg satser på at jeg har født til da- er i allefall lov å håpe:) syntes det begynner å ta tid det her. 'sukk'

jekta er vel sikkert greit- da slipper dere i allefall å stresse med parkering(",)

kos dere.

Annonse

Æ kommer oxo. Må nok dessverre busse av store årsaker (lang forklaring). Kan hende æ ikke kommer før halv 1, kommer an på kordan buss æ rekk. Vente på en montør som skal inn her så håpe han ikke bruke all verdens tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...