Gå til innhold

Over 45?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lager en sak om den nye trenden med at flere og flere kvinner over 45 får barn.

Har snakket med en seksjonsoverlege som mildt sagt var negativ til denne trenden. Derfor vil jeg gjerne høre hva dere som er midt oppe i det mener om det? Hvordan er det å være - eller ønsker å bli - gravid når man har fylt 45?

Ta kontakt for en uforpliktende prat, på [email protected]

Mvh journalist

• 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøver på denne måten å få hjelp til hvordan jeg skal gå frem for å bli gravid, jeg er alene, har ikke møtt drømmemannen ennå, men ønsker svært gjerne å bli gravid er blitt 46 år, men har fremdeles egg men føler at nå begynner det å haste, lurer på hva det koster, hvor lenge jeg må være i Danmarkeller en annen plass i verden, veldig mye jeg lurer på og håper å få svar fra noen som virkelig vet dette, jeg aner ikke hvordan jeg skal gå frem ja aner ikke noe i det hele tatt. Men en ting vet jeg å det er at jeg virkelig ønsker å prøve dette Har 2 barn fra før hvorav yngste er blitt tenåring, men har vært alene med han og syns det har gått veldig flott, trenger endel informasjon, og ja ber om hjelp....og ja grensen i Danmark er 45 år så 1 år for sent ute....noen som kan hjelpe meg, ja trenger virkelig hjelp

Skrevet

trur usa ikke er så streng, men det er mangen useriøse private klinikker der de faktisk setter inn opptil 4 egg:) koster mye penger,flybiletter 10 000 pr tur pluss mangen førsøk,du har ca 10 prosent sjangse for å bli gravid i hver syklus når du er over 45 med hjelp...noen av desse klinikkene lover at 70prosent av de de hjelper blir gravid til slutt (de setter ofte inn fleire egg,så du kan jo ende opp med 6 linger liksom)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...