Gå til innhold

Finnes det igrunn en 4-hjuling med svingbare forhjul????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Før fantes i hvertfall en vogn som het Bertoni som hadde et svingsystem på alle 4 hjulene. Tror kanskje den het Bertoni by Simo. I alle fall var det en Simoforhandler som hadde den da jeg så den.... Men det er et par år siden da.

Det finnes, ja. Store hjul: Maxi cosi Mura, Mutsy, med "styresystem": Mutsy og bertini.

Mindre hjul: Buaboo, Xlander, Emmaljuna city cerox 36, emmaljunga city jet, Joolz Bloom, stokke xplory, teutonia fun og mistral s... Sikkert flere også.

Hvis du mener en vogn der alle hjulene har samme str. sa har Mutsy også en der enten bakhjulene eller framhjulene svinger, men kjenner ikke så godt til de vognene...

Men hvis du tenker sånn generelt sett så finnes det drøssevis av vogner som har fire hjul, der de to fremste er svingbare. Men da er framhjulene ofte mindre enn de bakerste hjulene.

Kan nevne de jeg kommer på i farten:

Bugaboo cameleon, emmaljunga city cerox 360, emmaljunga city jet, teutonia mistral s, teutonia fun, brio sing, joolz bloom, herqules razor4 spin, herqules razor6 spin, i`coo har noen (husker ikke navn), abc design har noen

Annonse

Vi har sett på X-adventure Crossover og X-lander XA. Begge disse har svingbare forhjul, og de ser relativt store ut - men har bare sett dem på nett, så vet ikke hvordan de er "live". Berini X4 og X5 har også store, svingbare hjul - alle fire hujulene svingbare. Men nok en gang - bare sett på nett.

Av de med små forhjul, tror jeg de jeg vet om er ramset opp her allerede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...