Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har bestilt Teutonia spirit s3 2008 modell med softbag - venter barn i begynnelsen av April og har et enkelt spørsmåø, hva bruker man oppi bagen for å holde babyen varm?
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Jeg kjøpte et lammeskinn og hadde i bunnen, og bare en dyne oppå babyen, eller så har de bittesmå dunposer fra Odenwalder, de er helt nydelige.. (Kan brukes i bilsete også..) Det er mange som pakker ungene inn som om de skulle bodd på Antarktis, men det er ikke så mye som skal til for å holde de små gode og varme.. Og husk trikset med å kjenne i nakken på babyen, og ikke vurder ut fra temperatur på hender og føtter, da hendene og føttene ofte ER kalde. Min mor var helt overhysterisk når hun kjente på hender og føtter på datteren min, kle på henne, hun fryyyser, mens det omtrent rant fra nakken hennes.. Nei, før i tiden tror jeg det var mange VARME babyer.. hi hi
storbil Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Sønnen min er også født i April. Jeg hadde et skinn jeg brukte i en simo thermo pose oppi softbagen. Det syns jeg var helt passe i fjor. Lykke til med fødsel og baby :-)
allegodetingertre Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Jeg brukte dunpose i softbag, men det var i februar. Ville brukt lammeskinn og god dyne oppå evt med teppe eller en god pose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå