mamiladi Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Mmmm.. :-) det hørtes godt ut!!! Foreslår; bakte poteter, skivede sjampinjonger først smørstekt og så blandet med creme fresh, salt og pepper. Nyrørte tyttebær og kanskje noen grønne brokkoli. Ble sulten og misunnelig her :-D
MiEli Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Rosenkål og gulrøtter hører med til viltkjøtt for min del ihvertfall, og saus.... Åååå det høtes godt ut. Ellers bra forslag over her syns jeg...
Dramatica Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Pleier å ha det vanlige inntil, fløtegrat poteter, brokkoli (div. grønnsaker) og stekt sopp som er kokt inn i kremfløte(med masse pepper) -bare husk : Jeg mener at det er vanskelig å gjennomsteke elg-biffen heeeelt - eller tar jeg feil????? Når jeg har stekt de en evighet er de fortsatt røde... så jeg vet ikke helt om de er gjennomstekte... Har skjedd hver gang.. Ville bare si fra
Gjest Adrian blir storebror =) Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 pomfri, bearnaise å en god salat?? kjeeeeeempegodt!! =)) ble sulten jeg nå... *sukk*
NormaJean Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 forslaget til dramatica med fløtegratinerte poteter og sopp høres godt ut:) jeg liker å lage en soppstuing med freste/stekt sjalott løk, fløte, creme fraiche og rødvin. husk salt og pepper:) bruk litt maizena hvis det ikke blir tykt nok. passer veldig godt med vilt.
Glad-mamma:) Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2008 Tusen takk for gode tips! Det falt på fløtegratinerte poteter og stekt sopp med fløte til lutt. Kjempe godt!...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå