Gå til innhold

Når blir man vant til det nye livet med en baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godt å høre, Jølk!

Jeg er midt inne i en sånn sorgreaksjon, tror jeg. Jeg er "godt voksen" og har jobbet fulltid hele livet, så overgangen til å være i permisjon er tøff. Dessuten har jeg aldri vært spesielt "barnekjær", så det har ikke vært bare lett å bli vant til å ha en liten en som er 100% avhengig av meg hele tiden.

Så det er godt å høre at det gjelder flere, og at man kommer ut av det etterhvert.

Og for enhver som føler for å komme med skarpe kommentarer: Jeg elsker naturligvis sønnen min og angrer overhodet ikke på å ha fått ham. Selv om jeg sitter inne og griner enkelte dager......

Skrevet

Til HI!

De første 2 mnd husker jeg ikke noe av nesten, tiden gikk så altfor fort! Vesla var ganske krevende, kunne heller ikke gå på kafe da hun bare grein og grein. Men nå som hun er 6 mnd nyter jeg det virkelig. Vi går lange turer, besøker venninner, går på kafe osv osv...Hun gir mer respons og gjør ikke noe annet enn å smile til meg :-) Jeg stortrives i morsrollen nå. Det er jo når de er babyer at dere skal knytte bånd, lære å kjenne hverandre.

Husk at de vokser veldig fort og denne tiden får dere aldri tilbake!

Skrevet

Jeg synes det tar tid og vet ikke om jeg noen gang kommer til å venne meg helt til det. Men jeg er veldig glad for at jeg koser meg sånn med henne:) Jeg synes den mest slitsomme tiden var de første 3 mnd, etter det ble det bare bedre og bedre. Jeg synes det er herlig å ha babyer, men jeg er også veldig glad for at de blir større etterhvert. Det er mye kos i alle aldre!

Skrevet

hmmm...det tar nok litt tid...må signere de andre her...3 mnd ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...