Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 ...reise bort for en langhelg (utenlands) og la barnet været hos besteforeldrene sine?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 akuratt når dokk er klar for det:) Vi har vert borte en helg vi, gutten vår stor koste seg hos besteforeldrene..Kor gammel er barne ditt da???
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Når barnet sover natten igjennom uten mat, ikke trenger pupp (tar flaske) og selvfølgelig er trygg på besteforeldrene sine :-)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Hvorfor i alle dager mener du at ungen må sove natten igjennom ? Bestemor eller bestefar klarer vel sikkert å gi ungen flaske en gang i løpet av natta eller to ? (om ungen tar flaske vel og merke) Det er jo veldig mange unger som ikke sover natta gjennom før dem runder året. Skal ikke mor og far få reise bort en liten lusen helg på ett år ? Jeg mener helt og holdent at så lenge ungen tar flaske og er godt vant til besteforeldrene sine og koser seg sammen med dem, at man kan reise bort, med god samvittighet! Det er jo koselig for besteforeldrene, og ikke minst veldig deilig for dere å pleie forholdet og bare være kjærester! Følg magefølelsen din du :-)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 HI her. Han er bare 3mnd nå, men har lyst til å overraske mannen min med billetter til en langhelg på høsten. Må nesten kjøpe bill. nå for at det ikke skal bli så dyrt. Da vil han være ca 10-11 mnd. Han tar flaske, er trygg på både besteforeldre og tanter og onkler, og sover hele natten uten mat allerede (sover fra kl 19/20 til 23/24 og sover da til ca 06, får mat og sover da til ca 08/09). Han får MME, jeg har mistet melken. Veldig god gutt, lett å ha med å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 HI igjen. Ville bare takke for veldig fine svar, takk for at dere tar dere tid! :-)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 helt enig me siste anonym her.. reis å ha en fantastisk tur:)
MammaT2 + prøver Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 Då synst eg du ska bestilla bilettar å kosa deg skikkelig på turen Me reiste vekk når minsten va 2 1/2 mnd. og det gjekk kjempe fint.. Me som foreldre trenge av å te ei helg der me kan kosa oss skikkelig i lag:) Ha en fantastisk tur og kos dokk kjempe møje:)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #9 Skrevet 3. mars 2008 Følg egen magefølelse! Jeg har en på 9 mnd og kunne aldri tenkt meg å reise vekk en helg fra henne. Har bare hatt barnevakt et par-tre ganger siden hun ble født fordi hun ikke tar flaske. Selv om hun sover natten igjennom nå, hadde jeg ikke orket tanken p¨å å overlate henne til noen andre flere dager i strekk....
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #10 Skrevet 3. mars 2008 Vi var i bryllup fra torsdag til søndag når sønnen vår var 4 mnd. Gikk fantastisk!
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #12 Skrevet 3. mars 2008 vi reiste bort når snuppen var 3 mnd.. gikk kjempe bra. syns dere skal ta den turen jeg og kose dere og slappe av. man må unne seg litt sånn som foreldre også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå