Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 17+2 nå og lurer på hvor langt opp livmoren har kommet nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var hos jordmor å målte da jeg var 16 uker og da var den opp til naveln. Så den er vel ca der i uke 17 og :)

Skrevet

mi var ved navlen da jeg var 14 uker, så det varierer nok en del og avhenger hvor mye fostervann du har

Skrevet

Dumt spørsmål: Hvordan vet jeg hvor livmoren er...?

Skrevet

jeg kjente den ike før idag.. hadde drikt kjempemasse,full bælre og veldig tissetrengt, la på ryggen på sofan, hadde pc høyt opp på magen( ikke der hvor den lille ligger) ble litt for varm så tok pcn av.. kjente livmora som en utstående bred lang klump rett under navelen, mått være den siden jeg ikke har kjent den før.. er 15 uker..

Skrevet

Takk! Det var veldig forklarende. Er 17 uker og kjenner virkelig ingen livmor... Men er fortsatt flat helt ned til navlen og tjukkere under. Håper ingen braser inn på kontoret mitt her jeg sitter med skjorten brettet opp og gnir febrilsk på nedre del av magen! :-D

Skrevet

Jeg er i uke 14, og i følge min fødselslege er min livmor nesten helt oppe ved navlen nå :)

Skrevet

Berta 78- jeg synest det er lettest å kjenne om morgenen. Da er magen hard og jeg kan kjenne hvilken side han ligger på. er 18 uker i dag.

Skrevet

kjente livmora litt mer på venstre side, btyr det at bebisen ligger også litt mer på denne siden?

Skrevet

Takk! Skal prøve i morgen tidlig, fremdeles helt sjanseløs :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...