Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Noen fra Lillehammer og området rundt der, her inne?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Skal kanskje flytte dit, og lurer på hvor man kan komme i kontakt med folk med små barn....er det noen spesiell kafe i byen e.l....???
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Vet ikke om noen spesiell kafe akkurat, men helsestasjonen her er veldig flinke på nettverksarbeid mellom nybakte mødre, tror de har noen grupper også for større babyer men vi er ikke med i noen slik. Så der ville jeg spurt. Ellers er det åpen barnehage ihvertfall et sted i byen annenhver uke, og babysvømming og babysang og babymassasje og masse andre aktiviteter som kan være treffpunkter. Lillehammer er ikke så stort, så det er ganske greit å komme i kontakt med folk her! Lykke til og velkommen til byen!
bruse Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Hei! Jeg skal også kanskje flytte til Lillehammer! Har begynt å holde utkikk etter jobber, forhåpentligvis flytter vi i løpet av sommeren/høsten. Så har tenkt på det samme. Her i Oslo har jeg jo barselgruppe og mange venner, men får jo ikke noe nye barselgruppe når vi flytter.. Kommer nok til å bli med på en del aktiviteter som babysang osv. Gleder meg til å flytte uansett!
Galskapens overhode Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Jeg er her.. Kafeer ja.. Kafeen på kunstmuseet har grei plass til barnevogner og mange bord. Today, rett ovenfor Mor og Barn har en veldig koselig krok for foreldre med barn Når våren og sommeren kommer er jo Parken stedet å kose seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå