Gå til innhold

Noen som vil ha treff i Elveum før påske??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil gjerne være med på treff :-) Men har litt dillete timeplan framover, en del jobb og skole i alle fall. Men har da noen dager uten veldig program også håper jeg. Rent bortsett fra de skoleoppgavene som skulle vært skrevet da, men de teller vel ikke helt med ;-) Tirsdager og onsdager er vanskelige.

oki da får vi styre unna tirsdag og onsdag da:)

Kanskje jeg skal forslå for eksempel torsdag???

Fredag er jo en dum dag hvis noen skal starte ferien litt før..

Datteren til Erlend kommer på fredag å skal være i 3 uker så da er ferdag borte for meg ihvertfall.

Men jeg kan mandag også hvis det passer bedre for flere.

hehe, jeg har vært litt stressa i det siste, så har ikke hatt tid til å være her ;-) Torsdag skal jeg til jm, men husker ikke helt når. Tror jeg snart skal begynne å skrive opp avtalene mine ;-) Men mener jeg skal til henne ca 11, så kan jo evt treffes etter det. Mandag jobber jeg, så da må det evt bli et halvtimes treff på spiserommet om jeg skal få blitt med...

Er det noen andre som vil være med på treff da?

Annonse

vet du..jeg bare setter opp et treff da jeg..så får den som vil hive seg med:)

Det blir kjempe artig å sjå att junijenta sin mage...den har sikkert vokst!! hehe...men jeg tror ingen av oss slår Labine sin for nå er det snart slutt på hennes ventetid:) ikke fritt for at jeg er en anelse misunnelig....

Synes fortsatt jeg bare får kommentarer på at magen min ikke synes jeg... Og jeg som har klart å kjøpe meg en hel mammabukse ;-) Så nå er det mulig jeg tar med ei venninne som har termin uka etter meg, håper det er greit selv om hun ikke opererer her inne. Problemet er bare at hun nesten har mer mage enn meg ;-) Trodde lille meg skulle få kjempemage med en gang jeg...

alle er velkommene...trenger jo ikke være bimmer for å være med på treff:)

Magen din er sikkert akkurat passe stor.

Min blir heller ikke sånn kjempe stor, men sånn er det.

Litt rart egentlig den eneste gangen i livet man synes det er ok å ha stor mage sånn at det virkelig synes...så får man selvfølgelig ikke det...jau jau!

*sutre* Jeg vil også væme.... :(

Hvis jeg er på Elverum da, vi driver med nye butikken, kan det hende jeg stikker innom, jeg må jo ha lunsj!! ;)

Hvis ikke får dere savne meg så godt dere kan. *fnise*

Annonse

Ser ikke ut som jeg får vært med...yngstesønnen skal opereres på fredag så jeg tenkte å holde ham hjemme på torsdag for at han ikke skal pådra seg noe sykdom i barnehagen sånn rett før....og siden jeg har en avtale på ettermiddagen jeg ikke kan avlyse så blir det litt for mye å be svigermor om å være barnevakt hele dagen...

Ser ikke ut som jeg får vært med...yngstesønnen skal opereres på fredag så jeg tenkte å holde ham hjemme på torsdag for at han ikke skal pådra seg noe sykdom i barnehagen sånn rett før....og siden jeg har en avtale på ettermiddagen jeg ikke kan avlyse så blir det litt for mye å be svigermor om å være barnevakt hele dagen...

Du har vel vært alene på treff før og du ;-)

Jeg kommer, dersom ikke JM sier at jeg er supersyk, holder på å miste, og bare må holde senga ;-) Og det ser jeg ikke helt for meg at skjer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...