Gå til innhold

Melk allerede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mitt forrige svangerskap begynte puppene mine å lekke melk allerede i 5.måned. Nå er jeg 5 måneder på vei og det har begynt å komme noen små dråper om morgenen.

Er det andre som får det så tidlig ,eller er det bare meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen får melk veldig tidlig... Ei venninne av meg begynte å få melk allerede i uke 15 med alle 3 ungene. Ikke uvanlig...

Skrevet

Jeg fikk melk kjempe tidlig forrige gang, men måtte ta sen abort å fikk derfor slike tabletter som skal stoppe produksjonen, men har hatt det helt til nå, aldri blitt borte i mellom tiden. Fødte i slutten av august, å er nå 20 uker.

Skrevet

Hei!

Så bra det er flere av oss. Jeg har melket som ei "ku" i mange uker. Det renner når jeg er på jobb: ) (jobber med nyfødte)

Nå må man bare passe på å ikke få brystbetennelse da jenter....

Ha fortsatt en fin dag!

Skrevet

Jeg har fortsatt melk i pupperna... Slutet amme i september å har ju kvar sen dess...

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg hadde melk i puppene da jeg ble gravid igjen . Og det er 9 år siden jeg sluttet og amme. Det kom riktig nok bare ut væske hvis jeg klemte på dem, men alikevell..

Skrevet

e 24 uke på vei å har hatt melk i litt over 3 uke nu...

nån som vet symptoman på brystbetennelse?

bynne å lure på om æ har d

Skrevet

jeg er 24 uker på vei, men har ikke fått noe melk enda, er jeg unormal? Blir litt engstelig når jeg leser at dere allerede har fått det.

1.gangs fødende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...