Gjest Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Det er såååå mange som slutter å være her inne pga drittslenginga... Ikke pga konstuktiv kritikk for det tåler de fleste av oss,men pga kommentarer som: Du er en uansvarlig mor,noen burde ringe barnevernet på deg,du er helt syk/dum/idiot(osv),stakkars ungen din osv når meninga er en annen enn dibberenes.. Jeg syns at uansett hvor provoserte dere blir så er det ikke noe galt i å bruke vanlig høflighet og ikke angripe HI. Jeg for min del har ikke tall på hvor mange ganger jeg har skrevet inn innlegg som jeg har skrevet med godt humør og som jeg har GLEDET meg til å dele med andre småbarnsmødre og så har jeg fått MASSE piss tilbake om hvordan det er såååå synd på sønnen min og at jeg er en forferdelig mor,helsepersonellet rundt meg er inkompetente,barnevernet burde bli tilkalt osv.
Impulsiw Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Du fikk visst ikke noen positiv tilbakemelding på det innlegget, så jeg tenkte jeg kunne støtte deg da ;o) Helt enig i at drittslenging er respektløst!
november26 med liten prinsesse Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 helt enig, dritt slenging er unødvendig!!
Mamsen&2Gull Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Henger meg på jeg også. Det er unødvendig med drittslenging når man heller kanskje ønsker å få et postitivt og støttende svar!
Legekjærringa Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 hvis jeg ikke husker feil så var du med i august-klubben... ) vel, uansett så er jeg enig i det du skriver. Mye spam til tider også...mye av drittslenging kommer fra samme nick...så jeg har betemt meg for å overse dette. Er ikke så aktiv som før pga. dette.
Labambie Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 Jenta mi er ikke mer enn 6 uker,så jeg er relativt fersk men ser hva du mener... Jeg tør ikke si så mye,spør meget forsiktig om ting osv osv.. Det er helt utrolig dårlig stemning her.. Før helga var det ei stakkars dame med en baby på 3 mnd som ville prøve begynne med litt grøt på kvelden siden ungen hennes ikke sov.. Hun fikk iallfall så hatten passa.. Vel vel,det er vel sånn som kan forventes når det gjelder babyer og barn generelt. Det er jo noe som engasjerer,og alle vil jo det beste for barnet sitt.. Men det som er bra og passer for en unge, trenger ikke være riktig for den neste...
ifie Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 ENIG! Har lagt merke til at det mange fler anonyme innlegg her nå enn tidligere. Regner med noen er redde for å bli stempla som dum og "tilbakestående" (JA, noen har virkelig brukt det uttrykket!) fordi de lurer på ett-eller-annet. Syns det er helt forferdelig, jeg!!
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #9 Skrevet 3. mars 2008 Embarazada,jeg var i augustklubben på bim,men fødte i juli. Jeg holder meg mer til andre sider pga all drittslenginga jeg har fått her. Men må jo inn å se åssen ståa er med gjevne mellomrom..
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #10 Skrevet 3. mars 2008 Helt enig. Er litt trist med alle negative svarene enkelte gir. Det er nok lett for å ta ut litt frustrasjon og sinn på vilt fremmede uten å måtte stå til rette for det. Med det er veldig sårende å få negativ ( nesten aggressiv ) tilbake melding når en stiller et spørsmål. Å det er ingenting en er mer var på enn barnet ditt.
drmjenter Skrevet 3. mars 2008 #11 Skrevet 3. mars 2008 Enig!! Virker som mange er "tøffe i trynet", og bevisst legger inn kommentar for å fortelle HI hvor uvitende de er. Trist, mange trenger jo forumet og har kanskje ikke så mange andre steder og henvende seg.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #12 Skrevet 3. mars 2008 Sier meg enig...og en annen ting som er litt synd er at ofte så blir babyrelaterte spørsmål ikke besvart, har opplevd det flere ganger selv. Litt kjedelig, når en ser at spørsmål om TV-serier eller utro typer eller bikkjemøkk på plenen eller noe slikt får ørten svar på ti minutter. Selv om et spørsmål kan virke teit og at svaret er åpenbart, så er det jo ikke slik for den som spør!
trulletrollemor Skrevet 3. mars 2008 #13 Skrevet 3. mars 2008 Jeg er helt enig med hovedinnlegger. Og jeg følte meg truffet av ditt, Anonym 16:26, jeg svarer ikke så ofte på spørsmål selv om jeg kanskje vet noe eller mener noe om temaet. Så derfor har jeg hatt en liten dugnad akkurat nå, og svart på babyrelaterte spørsmål etter beste evne :-) Så vil kvelden vise hvor mange sabler som vil rasle.... neida, fra nå av er det bare omtanke og innsikt som deles her inne, håper jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå