Gå til innhold

Trenger råd mot hoste!!(voksen)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skaff deg resept på cosylan, men merk deg at den inneholder morfin i tilfefllet du ammer

Skrevet

Jeg var velldig plaget med hoste hver gang jeg ble forkjøla.. Prøvde absolutt alt av hostesaft, drops miksturer ol de hadde på apotek..

Jeg sov ikke om nettene og det var mildt sagt et hel.....

Så fikk jeg Kodein av legen og det var så deilig å kunne sove igjen om natta. Helt utrolig. Tok de kun om natta da siden det er rød trekant på de.

Skrevet

kodein blir gjort om til morfin i kroppen....er virkestoffet i paralgin forte...bare sånn at du vet det.... :)

mitt beste tips er å stikke innom helsekost og kjøpe Propolis hostesaft,den er både god på smak og virkning...

ved siden av kan du ta sånne svenske c-vit tab,1grams brusetabletter...et par sånne til meg og forkjølelse forsvinner...funker ikke det kan du jo prøve mamma's vidunderkur,drikk 1glass juice med så mange opphakkede hvitløksfedd du orker morgen og kveld...vet det høres grusomt ut,men det funker ihvertfall... :)

lykke til...

Skrevet

Gode gamle varm drikke med honning.. Så en eller annen plass at det virket bedre enn hostesaft... Vet ikke hvor det var, bare bet meg merke i det fordi vi er veldig glad i honning her i huset...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...