litakine og Theodor Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 En unge (sann historie) som kom hjem fra barnehagen og fortalte at han hadde lekt med en kasse bananer i barnehagen... dette gjorde han i flere dager før moren spurte i barnehagen hvorfor sønnen lekte i mange dager med en kasse bananer "En kasse bananer?!? sa barnehagen, nei han har lekt med en kosovo albaner"
nickoline og supermann Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 ha ha --------- ler så jeg rister...
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Ha ha!!! Søte ungen, da... Lo av stesønnen min som gledet seg så fælt til de skulle ha fontene på skolen. For da skulle han kjøpe yoghurt og rundstykke og vafler!
litakine og Theodor Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2008 gullkorn fra barnemunn er herlig!
futte (tm) Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Var en fireåring på Norske talenter på tv for et par uker siden. I det han skal gå på scenen spør programledern om det er noe han trenger. - Ja, en sitron - En sitron???? - Ja, en sitron til å snakke i. Han mente en mikrofon. Var veldig søt da.
litakine og Theodor Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2008 det var han breakeren det, han var så utrolig nydelig - utseendemessig minnet han meg om unge webster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå