Gå til innhold

Bag til Quinny...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er d samme bag til alle quinny vognene?

Jeg har en quinny fristyle 3xl av den gamle typen hvor hjulet ikke kan roteres helt rundt. (ca 04mod.?)

Vurderer å kjøpe en quinnybag til denne for å ha med på flyreise da babyen er ca5mnd..

Vil den være lang nok da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt ulikt design på bagene alt etter om de er ment til å passe

på freestyle, speedy eller buzz. Men alle bagger kan brukes på alle Quinny understell (bortsett fra zapp da).

Min lange tantejente hadde plass i dreamien da hun var 5 mnd. Men da var det sommer og ingen bruk for dunpose e.l

Skrevet

Min helt normale jente hadde god plass på sommeren da hun var 7 mdn...

Skrevet

Ok, d var godt å høre;o) D er jo på sommeren så har jo ikke behov for pose i! Har ei datter fra før som var ganske lang så er jo sjangs for at den neste blir d og! Har bare hørt at mange har vokst tidlig ut av de bagene, men vi får prøve når d nærmer seg ;o)

Skrevet

Du må kjøpe regntrekk til sportsdelen, det koster 300,-

Det fulgte med et sånt trekk til å ha over fotdelen med dreamibagen.

Men med dreamibagen fulgte det også med et stort trekk av noe slag, 80x80cm med glidelåslukking. Noen som kan fortelle meg hva det er til? Ser ut som en stor vaskepose/ putetrekk i samme farge som bagen.

Skrevet

Siste gjest her, har klart å svare i feil tråd..

Skrevet

Til mitt andre barn brukte jeg nesten ikke Dreami bagen til Quinny'n vàr i det hele tatt. Jeg la ned ryggen og la en mygbag i istedenfor.

Er barnet ditt 5 mnd alt er det jo ikke lenge til han/hun sitter og da er det jo ikke lenge du behöver den egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...