bukken Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 NOEN SOM HAR DRØMT AT DET VAR FLERE I MAGEN?HAR DRØMT TO GANGER DENNE GRAVIDITETEN AT JEG VENTER TVILLINGER !HAR IKKE VÆRT PÅ ULTRALYD ENDA. KAN DET VÆRE NOE I DET TRO
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 det gjenstår jo bare å se det da
treengler:):):) Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Hei der :) Jeg hadde en slik drøm jeg var vel rundt 8-10 uker hadde vert på ul hvor de så det var tvillinger .. Men i drømmen min drømte jeg at vi hadde barne dåp og vi gikk opp til alterer og det var TRILLINGER 2 som var like og 1 som ikke var så lik de 2 andre he he ..Jeg sa det til min mann ,men vi bare lo av det da he he he Jeg var på nye ul noen uker etter dette ca uke 14 hvor legen så merkelig på skjermen og sa dette er sjeldent dette har jeg bare opplevd en gang jeg om min mann ble redd trodde det var noe gale .... Men legen sa det er en til her dere skal ha TRILLINGER :) Jeg begynte og gråte for jeg var så glad og lettet at alt var bra med de . Så nå venter vi 2 som er enegget og 1 trilling :0):0):0) jeg er nå snart 17+4 uker på vei og har vert på en ul etter sist det er og blir TRILLINGER som er Fantastisk Så lykke til :)
bukken Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2008 TAKK FOR SVAR ,DET BLIR SPENNENDE Å SE HVA SOM BEFINNER SEG DER INNE! OG GRATULERER TIL DERE SOM VENTER TVILLINGER OG TRILLINGER..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå