Gå til innhold

Hjelp er i ferd med å bli gal...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en jente som fyller 1 år i mars.

Hun har hatt kolikk i over 6 måneder og når det begynte å rette seg gikk vi over på enorme søvn problemer.

Hun har kunnet våkne vært 20 min hele natten, men det det har rettet seg noe.Problemet er at hun våkner mange ganger og holder det gående i flere timer fremdeles. Vi får aldri mere enn ca. 3 timers søvn totalt og slik har vi hatt det i over 6 måneder nå.

Jeg er i ferd med å møte " veggen". mannen min er i borte i 6 dager av gangen og hjemme i 4-5 dager så det meste faller på meg. I tillegg har jeg en sønn på 3 år som har begynt å våkne av hennes skriking på natta enda han ligger 2 etg under oss.

Vi ble henvist til noen søvn spesialister , midtimellom.no.

synes ikke de virker som de er midt i mellom, de burde heller hete "i andre enden "spørr du meg.

Trodde de skulle være litt imellom ferber og den myke metoden.

De ville vi skulle ligge inne hos henne hver natt når hun våknet, jeg sa jeg ikke klarte å sove med hene i sengen men de synes det var supert når mannen min ville det,

Jeg spurte om hvordan hun ville reagere når jeg ikke gjorde den samme servicen, da svarte de at det venner hun seg til. At pappa gjør sånn og mamma gjør sånn. Synes det har blitt enda værre etter dette. Tror barn har gått av å ha samme rutiner hver natt.

Noen som har noen gode råd? eller kjenner til disse to damene i midtimellom?

Føler vi er i ferd med å lage mange uvaner for henne nå som vi kommer til å slite med i en evighet.

Jeg har ikke lyst til å venne et barn til å måtte sove sammen noen hele tiden. Har aldri hatt problemer med 3 åringen før nå, han har sovet som en stein og sover alltid alene i egen seng,

Skal på 1 års kontroll i morgen og tror jeg kommer til å be om sove medisin til henne, jeg føler vi har prøvd alt og det går på den syvende måneden.

Pratet med en psykolog i går som også forslo dette, kanskje det hadde hold med en uke og at søvn mønsteret hennes ble bedre da... får sikkert mange reaksjoner på dette nå, men dette går på helse løs for oss nå. Vi har prøvd phenamin uten hell.

Gode råd tas imot med takk..

Hilsen en helt utslitt mamma

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...