Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Er det ikke nå de liskom skal spise mindre på natta? Føler hun spiser mer om natta enn på dagen....
Tony Soprano Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Her varierer det litt. Jenta mi er 4 mnd. Vi legger henne ca 20:30. Noen ganger våkner hun hun i 1-2 tida og da våkner hun annahver time resten av natta etter det og vil ha mat. Og når jeg da ikke legger meg før i 12-tida er det litt kjipt! Av og til hjelper det å gi henne smokken, så sovner hun igjen. Men langt ifra alltid! De nettene er ganske slitsomme. Men andre netter sover hun til 4-6 tida. Begynner kanskje ikke å sove hele natta før de får fast føde?
Barbafin Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Min er 4 mnd og jeg både ammer og gir MME hver 3. time om natta. Jeg håpte det skulle gå over når jeg begynte med fast føde, men foreløpig er det akkurat som før (han får maisgrøt og MME til kvelds).. :-(
fraja Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 hadde samme greiene for 2-3 uker siden...jenta mi er snart 4 mnd nå...jeg ammer og gir mme på kveld, gjort dette hele tiden..så begynte hun å skulle ha mat hver 2.time på natta, kjempe slitsomt...jeg la henne inn på eget rom, og nå, 2 uker senere, ammer jeg henne 1-2 ganger fra klokka 2000 på kvelden.!!! Anbefales å prøve hvis alt annet er prøvd...jeg tror lukta av meg fikk henne til å våkne og absolutt måtte ammes på natta...mens nå våkner hun fordi hun ER sulten! Min erfaring...LYkke til:-)
*Rutletutt* Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Jenta mi er 7 mnd og spiser stort sett annenhver time på natten...hun har alltid vært sånn - spist mer på natten enn dagen - ikke lett å snu det, men jeg prøver:o(
Alltid Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Min gjorde det da han var der, men det snudde plutselig, og nå spiser han bare en gang om natten. Han er litt over 5 mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå