Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 dette er det eneste av far sine forslag jeg ikke syns er stygt, og er villig til å vurdere det. hva syns dere om Alexander
Gulp Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Det er et veldig fint navn, men jeg er ganske lei av det. Tror annenhver gutt som ble født her ifjor, fikk det navnet.
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Synes Alexander er veldig fint
Vipsenmamma Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Veldig oppbrukt, og rampenavn. Litt småharry.
Vannmann35 Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 Alexander er et veldig typisk 80-tallsnavn og jeg er vel egentlig ikke så veldig glad i det. Synes det er litt hardt. Men navnet er jo klassisk, og vil nok alltid være i bruk - så tror ikke du skal være redd for å bruke det. Det er jo også på 4 plass på SSB's liste - 448 gutter som fikk navnet i fjor, så fortsatt populært :-)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 Aleksander er kjempefint! Min bror heter det ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå