Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Får han bare være forsovidt. Han var oppe med barnet vårt og satt på datan i et sånt chatte verden(second life.) For det første var alle der mer intresange en barnet så han til og med glemte å gi frokost. Hørte mye klaging så jeg gikk ut for å se. Så så jeg at han drev og viste fram bilder og viste fram bilde av meg og barnet fra sykehuset. da ble jeg irritert og ba han fjerne det igjen med en gang. Vet han gjør det fordi han er stolt, men han har ikke lov å vise folk bilder av meg uten at jeg har sagt det er greit. Er en ting at han viser bilde av meg til familien sin Men ikke sånn til en gruppe fremmede på internett. Så ble han sur da for jeg var sint på han og forsvant i senga. Han er vel litt furten for at han vet det er han som gjorde feil også.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Her i huset sitter vi kun på internett når jenta sover eller på kvelden. Sjelden ellers. Da er det viktig! Synes det er en fin "regel". Er så mange som glemmer å være med barna når de drømmer seg bort i all slags ting på nettet. Prioritering. Du har nok rett, han er mest furt for at han vet du har rett;)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 For å si det sånn jeg trodde han hadde bedre vett en det, ble faktisk sjokkert at han kunne finne på å vise fram bilder av meg uten å spørre først, han burde vite hvordan jeg føler når det gjelder bilder og internett. Nå var jeg anstednig og slik på vildene da ikke noe farlig at andre ser, men det er ikke poenget. Jeg var også sur fordi han ikke hadde gått å laget frokosten til barnet enda enda han godt vet hva den sutringa om morgenen betyr. Er det så jævlig viktig å snakke med en gjeng fremmede mennesker? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå