tottelott Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Hallo! Jeg er på utskikk etter nestle grøt med eple/pære og banan. Tulla mi synes den er så god. Har kjøpt denne i Sverige, men kan altså ikke finne den her. Noen som vet? Hvordan ser dagen deres ut mth på matrutiner?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Havregrøten fra 6 mnd har eple og banann eller pære og banan..jeg husker ikke eksakt i farta. Jeg har jeg har kjøpt den på Meny, Rema og Rimi
tottelott Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2008 Jeg finner kun havregrøt med banan og aprikos jeg=(
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Har kun med banan og aprikos ja. Fra 8 mnd er det fullkornsgrøt med eple. Ingen med eple/pære og banan som jeg har sett ihvertfall.
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 12 mnds musligrøt med pære og banan har jeg her. Ellers er det jo både 6- og 8mndsgrøter med frukt da. Er det de kanskje? Se www.nestlebaby.com
Kate77 Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Har aldri sett den nestle grøten her i Norge nei. Småfolk har jo en med eple i allefall. Tror jeg kjøpte den på Rema.
Gjest Gul stjerne Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 Prøv Ica supermarked. er ikke helt sikker , men mulig jeg så den der i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå