Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde aldri trodd jeg skulle kalle meg "sliter", men det er vel det jeg er, selv om ejg har tre barn fra før. Vi har nå prøvd i snart 1 1/2 år på sistemann. Ble gravid med en gang, men mistet i MA som først ble oppdaget på ul i uke 18 (døde i uke 13-14). Deretter ble jeg ikke gravid før i 11.pp etter mange måneder med sorg og bekymringer. Mistet deretter i januar igjen etter 8 ukers svangerskap, så nå er vi prøvere igjen.

Prøver å tenke positivt, at vi skal få det til en gang igjen, men redselen og oppgittheten ligger alltid på lur.

Føler at vi mangler et barn nå - særlig etter at vi mistet i fjor. Det er vondt når andre sier at "du har jo tre barn fra før da! " eller "dere prøver vel ikke flere ganger nå. Kanskje dere bør være fornøyd med de dere har".

Selv om vi har tre barn fra før, så var det like vondt å miste for det! Man blir ikke mindre glad i barnet etter som hvilket nummer i rekka de er . ...

Håper alle her inne snart blir gravide!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå,jeg synes det er så trist å lese om dere som har mistet gang på gang. Spesielt når man har kommet litt ut i svangerskapet.

Synes folk kan holde seg for gode til å komme med slike komentarer.

Får høre det selv. Vi prøver på vår første, og har prøve i ca 3,5 år nå. Er 26 år gammel, å får høre stadig at jeg er jo såpass ung, så jeg har jo god tid på meg!!!!!!

Faaaan...har da dårlig tid jeg. Ønsker jo 3-4 barn helst før jeg blir 30.

Og man blir jo ikke akkurat yngre med årene heller!

Har du vært til noe utredning da?

Ønsker deg masse lykke til, og håper spiren sitter snart:o)

Skrevet

Hei, Siaa!

Nei, jeg har ikke vært til utredning. Satser på at vi har vært maks uheldig. Hvis vi skulle miste en gang til , så ville jeg nok kreve utredning. Hadde ingen problemer med de tre første, så jeg tenker som så, at det er vel "rettferdig" at vi også skal få vårt å streve med.

Har du prøvd lenge?

Skrevet

Har prøvd i ca 3,5 år nå...På vår første..

Så nå synes jeg virkelig det er på tide at noe skjer snart.

Går på dobbel-pergo og metformin nå, så jeg håper det er det som skal til.

Klaffet på første pergo og metformin-pp, men mistet i uke 6.

Skrevet

Hei:)

Jeg er også en "sliter",men har to barn(ungdommer...)he he.

Har sååå lyst på tredjemann,men har prøvd i ca 2 år nå.Er ikke noe spesielt galt med noen av oss,men jeg har ustabil syklus og hopper over både mens og eggløsning...Tragisk:(

All denne ventingen og håpingen..

Føler veldig med deg,når du mistet så sent.Fælt!!!

Fikk du greie på hvorfor?

Skrevet

Nei, vi valgte å ikke sjekke det. Jeg er sikker på at noe var galt fra begynnelsen av, for jeg var utrolig dårlig. klarte ingenting. Lå på sofaen i 2 mnd. Ble til slutt redd for både kreft og ME (utmattelsessyndrom). Da bedringen kom, viste det seg at det var da babyen døde, så det var vel noen signaler kroppen sendte ut. Et sjokk likevel ettersom vi så en sprell levende baby i uke 11+3 og hørte hjertelyden uken etterpå.

indianerjenta_74: Så koselig at dere prøver på en attpåklatt,da! Får håpe at den sitter snart. Det er slitsomt å gå slik å vente. Selv om man prøver å ikke stresse, så er uka før ikm forferdelig lang og stressende - før skuffelsen slår en ut en dag eller to. Jeg har heldigvis stabil syklus og el, men den vil bare ikke sitte denne gangen. HAr du prøvd medisiner el.l?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...