vognvingle Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Hei, jeg er så usikker på valg av vong. Det står mellom Teutonia S3 og tfk. Jeg synes Teutonia har den fordelen at barnet kan vendes mot deg, men synes sportsvogndelen virker litt liten. Til dere som har erfaring med denne vognen, hvor lenge kan barnet sitte i sportsvognen? og er det god plass til voksipose?
allegodetingertre Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Teutonia er generelt korte i ryggen. Har hatt mistral og bytte den ut med OTH da hun var 14 mnd. Da var det for kort for å ligge godt i vognen. Må legge til at hun er lang. Men ville nok heller hatt spirit første året og så heller kjøpt TFK senere. Greit å kunne se baby når du triller.
Snuppimagen Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Hei! Det sto mellom disse to vognene for oss også. Vi har nå bestemt oss for tfk pga størrelsen på bagen og sportsvogndelen. Vi hadde med oss gutten vår på 22 mnd, da vi så på S3. Han var alt for stor for den, er vel ca 90 cm lang. Hodet stakk opp over ryggen på vognen, og han måtte ha beina bøyd, i tillegg virket den trang. Da vi så hvor liten den er, var det uatuelt å kjøpe den vognen. Det som er dumt, er jo selvfølgelig at sportsvogndelen på tfk ikke kan snus. Vi har en annen vogn som vi evt kan bruke i den perioden vi vil ha han vendt mot oss. Veldig vanskelig å finne en perfekt vogn. Vi har vært kjempe fornøyd med Brio kombi, men den er jo stor og tung. Derfor har vi lyst til å prøve tfk nå. Lykke til!!
Modesty Blaise Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har kjøpt Spriit S3 og har ikke tatt den i bruk enda. Valgte denne fordi jeg fikk anbefalt at trehjulingen er så lang at vi kan bruke sportsvogndelen lenge. Syntes også den er utrolig snerten og lett vogn å trille så jeg gleder meg veldig til å ta den i bruk.
LegallyBlond Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Enig med allegodetingertre. Ville også heller hatt spirit først og byttet i tfk seinere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå