M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Er det vanlig???? Det er jo dritvondt.... Også så rotete, bare en og en halv uke siden sist....
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Det er min og... Mye sterkere smerter, mer blødning, og lengre syklus... Vel skal vel egentlig ikke klage, men å gå i fra å ha mensen i max 1 1/2 døgn og nesten ikke blø, til å ha mensen i 4-5 dager og blø mer.... Det er kjempe kjipt... Men men...
☆Anonymia☆ Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 samme her...blør litt mer tror jeg,og har mer vondt..=( dritt kropp..
mammatil2små Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Her er det omvendt. Har lite eller ingen smerter etter at jeg var gravid. Å ikke går jeg på p-piller heller som jeg gjorde før for å minske smertene. . . Skjønner jo jeg var heldig der da!
kokkelimonke Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Huff ja, må signere denne! Har alltid slitt med kraftige mensensmerter, fått fritak fra gym osv på skolen! Hørte gjennom hele graviditeten at jeg burde glede meg til mensen etter endt svangerskap, for da skulle det bli såå mye bedre... Meg i rompa! Er mye verre i mitt tilfelle også, er praktisk talt sengeliggende når jeg har mensen nå, og det er 5 mnd`er siden lillegutt kom til verden! Håper dette vil bedre seg med tiden, også for dere :-) for det er nesten uutholdelig.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Henger meg på her jeg også etter nr 2 kom for 9 mnd siden er mensen værre en noen gang,etter første mann ble det mye mere blødning,men nå har det jo tatt helt av,grønn o.b + binn de første dagene.Huff!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå