gritha87 Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 det er nå 11 dager siden ikm og jeg testet med billig strips i går kveld, den ble negativ... testet igjen i dag morges med strips, igjen negativ... jeg skjønner ingenting jeg, har aldri vært så forsinket før, uten å være gravid... brystene kjennes veldig tunge, er småkvalm akkurat når jeg våkner og er så sinnsvakt trøtt på kveldene... så min konklusjon var jo at jeg er gravid, men tydeligvis var ikke stripsa enig i dette... hva mener dere?? er billig strips pålitelige?? vet at jeg produserer hcg sent, da jeg har tidligst fått blått kryss på clearblue 8 dager etter ikm forrige gang jeg var gravid... håper på svar:) (samme som 1. trimester)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har testet positivt på slike billigstrips tidligere. MEN dersom du pleier å produsere sent hcg kan det være at du tester for tidlig med disse nå. Kjøp deg en clearblue som du tar i morgen tidlig så får du se om det er mulig at du får positiv test. Jeg heller pleide aldri å være sen med mensen, men plutselig hadde jeg 2 syklyser hvor jeg ble 3 uker forsinket. Ikke gravid og hvorfor må gudene vite.... Så det kan jo hende at mensen av en eller annen grunn har blitt forsinket, men får håpe at du får en positiv test :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå