babykoz Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 jeg og sambo har bestemt oss for å gå fra hverandre..tror jeg.vi har hatt megler på leiligheten og venter på åt den skal legges ut for salg.skal på nav imorgen å snakke om penger når jeg blir alene.han har bodd 14dager hos sin mor men igår komm han tilbake og ba på sine knær og vi snakket skikkelig sammen og han lovde bedring.føler jeg har gidd han sjangser hele tiden siste 10mnd og forstår ikke at det skal gå bedre denne gangen men elsker han..klarer ikke bestemme meg.skal begynne i ny jobb neste uke også og alt blir bare surr
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 hei.. dette er ikke en enkel situvasjon.. men virker ut som dere er kommet ganske langt med det å gå fra hveandre siden dere skal legge ut leiligheten for salg.. men Det er berre du som vet hva du vil og bør.. Kansje du/dere kunne fått en samboer samtale der dere kunne fått snakkt ut og fått litt råd??
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Vanskelig og råde deg til hva du skal gjøre og ikke gjøre. Kjenner jo ikke til hele historien deres og det er jo alltid to sider av en sak. Ser at dere har et barn på snart 1 år. Det er en stor omveltning og et ganske annerledes liv å være kjærester når et barn kommer til verden. Dere har sikkert snakket mye om dette, men kan jo hende at dette er en krise dere må komme gjennom. Har dere prøvd samlivsterapi? Vet selv av erfaring at det blir mye frustrasjon i kjæresteforholdet etter at barna ble født. Blir liksom ikke helt som forventet. Får håpe du finner ut av det. Uansett hvilket valg du tar, får jeg håpe at det ordner seg for dere alle. Masse lykke til og lykke til i ny jobb også.
babykoz Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2008 vi var hos familie psykolog på helsestasjonen men han kunne ikke hjelpe oss og vi står visst på vente liste til famrådgiving.tenkte at nå er det nok og det blir ikke bedre men nå er jeg ikke sikker lenger..vet ikke om dette bare blir utsatt og jeg orker ikke gå gjennom det engang til,har jo lyst at vi skal fungere som en familie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå